عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت مموری 64 گیگ
نوشته شده توسط : سیپاس

ظرفیت مموری: این فاکتور یکی از مهم ترین گزینه هایی است که می تواند بر روی قیمت یک مموری تاثیر بگذارد. همان طور که در ابتدای محتوا نیز خدمت تان عرض کردیم، هر چقدر ظرفیت یک مموری بالاتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. پس اگر قرار است که بر طبق این موضوع، بخواهیم قیمت مموری 64 گیگ را تعیین کنیم، می توانیم بگوییم که صد در صد، قیمت این مموری از یک مموری 32 گیگ بیشتر می باشد.
سرعت انتقال داده ها روی مموری: این موضوع نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که می تواند بر روی قیمت مموری 64 گیگ، تاثیر بسیار زیادی بگذارد. سرعت انتقال اطلاعات برای هر مموری می تواند متفاوت باشد و این موضوع از یک اصل بسیار ساده پیروی می کند. هر چقدر سرعت انتقال اطلاعات برای یک مموری بالاتر طراحی شده باشد، طبیعتاً قیمت آن مموری نیز بالاتر خواهد بود. مثلاً قیمت انواع مموری 64 گیگ با سرعت انتقال اطلاعات 120 گیگا بایت بر ثانیه، بیشتر از همان مموری با سرعت 80 گیگا بایت در ثانیه می باشد. در نهایت، قیمت مموری 64 گیگ با سرعت های بالاتر، بیشتر نیز خواهد شد.
گارانتی: این موضوع خیلی خیلی مهم است. در واقع، بحث گارانتی نه تنها بر روی قیمت مموری 64 گیگ، بلکه بر روی قیمت محصولی که خریداری می شود تاثیر دارد. ضمانت نامه و یا همان گارانتی یک محصول، خیال مشتری را از بابت محصولی که قصد خریداری آن را دارد، راحت می کند. اما درباره قیمت مموری های 64 گیگی، با توجه به گارانتی در نظر گرفته شده برای آن، هر چقدر مدت زمان ضمانت نامه محصول بیشتر باشد، یعنی شرکت برای مدت طولانی تری، مشکلات محصول خود را ضمانت می کند، و قیمت مموری نیز بالاتر خواهد رفت.





:: برچسب‌ها: قیمت مموری کارت , قیمت فلش مموری , فروشگاه سیپاس ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: